پورمند:بدون امتياز تبريز را ترک نمي‌کنيم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 2312
بازدید کل : 60173
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

عليرضا پورمند در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرين وضعيت تيم گهر زاگرس و ديدار اين تيم با تيم تراکتورسازي ضمن بيان مطلب فوق گفت: بعد از بازي با تيم صبا که متاسفانه در آخرين دقايق بازي نتيجه را واگذار کرديم، بازيکنان ما تمرينات خوبي داشتند اما درحال حاضر مشکلات مالي باعث شده که آنها درون زمين تمرکز لازم را نداشته باشند.

وي درهمين خصوص افزود: اميدوارم طبق قول هايي که مسئولان باشگاه داده اند مشکلات مالي بازيکنان پيش از بازي با تراکتورسازي حل شود تا آنها از نظر روحي آماده رويارويي با اين تيم باشند.

مربي تيم فوتبال گهر زاگرس اظهار داشت: خوشبختانه ما تيم سخت کوشي هستيم اما متاسفانه در برخي پست ها بازيکن تخصصي نداريم. من شناخت خوبي از تيم تراکتور سازي دارم چون کار مربيگري خود را در سن 36 سالگي با اين تيم شروع کردم و پيوسته فوتبال تراکتورسازي را دنبال کردم. تراکتورسازي بازيکنان خوبي دارد و من مطمئنم بازي سختي را مقابل اين تيم خواهيم داشت اما شک نکنيد که بدون امتياز تبريز را ترک نمي کنيم.

پورمند تاکيد کرد: در حال حاضر شرايط تيم ما خيلي سخت است به طوري که بازيکنان براي اينکه زندگي‌شان بگذرد به يکديگر پول قرض مي دهند. اگر مسئولان استان براي حل مشکلات تيم متحد شوند و کمک کنند تا ما با اضافه کردن بازيکنان مورد نياز خود به تقويت تيم بپردازيم، آنگاه مطمئن هستم که در رقابت هاي ليگ مي توانيم باقي بمانيم.

وي تاکيد کرد: در شرايط فعلي مطمئن باشيد هر تيمي که مشکلات تيم مارا داشت در هر بازي مقابل حريفانش کمتر از 5 گل نمي خورد اما بازيکنان ما با تعصب و سخت کوشي که دارند همواره بازي هاي پاياني را با تيم هاي حريف دراين 8 هفته که از رقابت هاي ليگ برتر گذشته به معرض نمايش گذاشته اند.

سرمربي موقت تيم فوتبال گهرزاگرس تصريح کرد: متاسفانه از زماني که رقابت‌هاي ليگ برتر آغاز شده يک مقام مسائل سراغ ما را نگرفته است. اميدوارم يک نفر در ورزش کشور پيدا شود که به داد ما برسد در حال حاضر ما براي آبروداري خيلي از مشکلات را پنهان مي کنيم و در واقع مي توانم بگويم با سيلي صورت خود را سرخ نگه داشته ايم. 




:: بازدید از این مطلب : 5602
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
ستاره در تاریخ : 1391/6/30/4 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
سیب در تاریخ : 1391/6/30/4 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com